Workshop - 29 april

Meer klanten via je website

Heb je een mooie website maar haal je er nog weinig nieuwe klanten binnen? Dan is deze workshop iets voor jou!

Start met leads genereren

Wat

Heb je een mooie website maar haal je er nog weinig nieuwe klanten binnen? Leer hoe je jouw websitebezoekers converteert van onbekenden naar leads en klanten. Op de automatische piloot!

Dit heet lead generation en in deze training leer je de strategie en basistechnieken achter dit proces.

Waarom?

Heb je een mooie website maar haal je er nog weinig nieuwe klanten binnen? Leer hoe je jouw websitebezoekers converteert van onbekenden naar leads en klanten. Op de automatische piloot!

Dit heet lead generation en in deze training leer je de strategie en basistechnieken achter dit proces.

Voor wie

Iedereen die meer klanten wil aantrekken via de website.

Voor wie?

Iedereen die meer klanten wil aantrekken via de website.

Voor welke niveau’s?

  • Beginners
  • Semi-gevorderden

Voor welke niveau’s?

Beginners & semi-gevorderden

Wat gaan we doen?

Programma

Deel 1: Introductie

Lead generation is een geautomatiseerd salesproces. Maar hoe start je hiermee? In dit onderdeel gaan we in op de gedachte achter deze strategie. Acquisitie vs. lead generation

  • Hoe trek je klanten aan via lead generation?
  • Hoe werkt dit voor zzp-ers of kleine organisaties?

 

Deel 2: Klantreis uitwerken

We brengen de stappen in kaart die je doelgroep doorloopt als ze klant bij je worden. Vervolgens kijken we naar de potentie om deze te automatiseren.

  • Welke stappen doorloopt jouw (potentiële) klant?
  • Hoe kan je dit proces automatiseren?

 

Deel 3: Bezoekers converteren tot leads en klanten

Nu wil je weten wie je bezoekers zijn en dat zij klant worden. In dit onderdeel laten we zien hoe je dit aanpakt.

  • Hoe zorg je dat websitebezoekers leads worden?
  • Hoe zorg je dat leads betalende klanten worden?

Deel 1: Introductie

Lead generation is een geautomatiseerd salesproces. Maar hoe start je hiermee? In dit onderdeel gaan we in op de gedachte achter deze strategie. Acquisitie vs. lead generation

  • Hoe trek je klanten aan via lead generation?
  • Hoe werkt dit voor zzp-ers of kleine organisaties?

 

Deel 2: Klantreis uitwerken

We brengen de stappen in kaart die je doelgroep doorloopt als ze klant bij je worden. Vervolgens kijken we naar de potentie om deze te automatiseren.

  • Welke stappen doorloopt jouw (potentiële) klant?
  • Hoe kan je dit proces automatiseren?

 

Deel 3: Bezoekers converteren tot leads en klanten

Nu wil je weten wie je bezoekers zijn en dat zij klant worden. In dit onderdeel laten we zien hoe je dit aanpakt.

  • Hoe zorg je dat websitebezoekers leads worden?
  • Hoe zorg je dat leads betalende klanten worden?

Na afloop van de training:

  • Kan je jouw websitebezoekers converteren tot leads en klanten.
  • Weet je hoe je jouw (online) salesproces kan verbeteren.
  • Weet je hoe je lead generation inricht voor jouw bedrijf.

“Dankzij Jorian’s training is onze collega in staat om de marketingactiviteiten nog beter uit te voeren.”

– Joris Botman, MM Fysio

Jorian Damen

Trainer data-gedreven marketing

Ivo de Clerq

Marketing consultant

Wij begeleiden de workshop

Trainers

Eerder gezien bij:

Meld je aan!

Datum:Woensdag 29 april
Locatie:Stationsplein 26, Nijmegen
Aanvang:18.30
Duur:2,5 uur
Kosten:€95,-

 

Inclusief:

  • Een stappenplan om direct mee te starten
  • Soep + brood vooraf!

Update: workshop uitgesteld

Vanwege de corona-crisis is deze workshop helaas uitgesteld.

Interesse in deze workshop?
Laat het weten en dan houd ik je op de hoogte over een nieuwe datum:

Groeten,
Jorian

Open chat
1
Nieuw bericht
Hi 👋

Tof dat je onze site bezoekt. Kan ik je ergens mee helpen?
Powered by