Volg een training in

Facebook Ads, Data-analyse, SEO (Google), Google Ads, Websites bouwen, Blogs schrijven

Volg een training in

SEO (Google), Data-analyse, Lead generation, Websites bouwen, Google Ads

Voor wie?

  • Ondernemers

    Zelfstandig ondernemers die beter online gevonden willen worden (freelancers, ZZP'ers).

  • Marketeers

    Die zich willen ontwikkelen binnen een van de onderwerpen of data-gedreven willen werken.

  • Medewerkers

    Medewerkers van bedrijven die mede-verantwoordelijk zijn voor de online marketing in hun bedrijf (MKB)

Keuze uit verschillende modules

Lead generation

Leer hoe je jouw doelgroep online aantrekt en converteert tot leads en klanten.

Het werven van nieuwe klanten kan veel tijd kosten. Dankzij inbound marketing technieken is het mogelijk om je doelgroep aan te trekken en (geautomatiseerd) tot leads en klanten te converteren. In deze training leer je de strategie en basistechnieken achter dit proces.

 

Wanneer waardevol?

Als je wilt groeien in leads of klanten en dit op een efficiënte manier wilt doen.

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige ervaring met online marketing is aanbevolen

Introductie

Lead generation = een geautomatiseerd salesproces. In dit onderdeel gaan we in op de gedachte achter deze strategie.

  • Acquisitie vs. inbound marketing
  • Hoe trek je klanten aan via inbound marketing?
  • Hoe werkt dit voor zzp-ers of kleine organisaties?

Stap 1: Doelgroep definiëren

Definieer jouw (online) doelgroep via een buyer persona.

  • Hoe zet je een buyer persona in om je doelgroep te bereiken?
  • Maak zelf buyer persona’s voor jouw doelgroep

Stap 2: Customer journey uitwerken

We brengen je huidige customer journey (salesproces) in kaart en kijken naar de potentie om deze te automatiseren.

  • Welke stappen doorloopt jouw (potentiële) klant?
  • Hoe kan je dit proces automatiseren?

Stap 3: Je doelgroep aantrekken

Nadat je weet wat de definitie van jouw doelgroep is kan je starten met het aantrekken van deze groep.

  • Hoe trek je meer relevante bezoekers (=potentiële klanten) aan?
  • Hoe zorg je dat eerdere bezoekers terugkeren?

Stap 4: Bezoekers converteren tot leads en klanten

De doelgroep bekijkt en volgt je kanalen maar je wilt weten wie dit zijn én dat ze klant worden.

  • Hoe zorg je dat websitebezoekers leads worden?
  • Hoe zorg je dat leads betalende klanten worden?
  • Hoe maak je van LinkedIn contacten nieuwe leads? (geautomatiseerd)

Na afloop van de training:

 

✓   Weet je hoe je een proces voor lead generation inricht

 

✓   Weet je hoe de stappen uit je salesproces kan automatiseren

 

✓   Weet je hoe je jouw doelgroep efficiënt kan aantrekken

 

✓   Kan je jouw doelgroep converteren tot leads en klanten

SEO

Rank hoger in Google en krijg meer bezoekers dankzij een SEO-vriendelijke website.

Wanneer waardevol?

Als je jouw doelgroep beter wilt bereiken en meer bezoekers op je website wilt.

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners
  • Semi-gevorderden

Introductie:

Hoe werkt het algoritme van Google? Leer welke factoren de ranking in zoekmachines bepalen en hoe je dit kan beïnvloeden.

 

Basis van SEO:

We gaan in op de 3 hoofdonderdelen van SEO:

  • Structuur: hoe moet je je pagina's technisch opbouwen zodat ze makkelijk scanbaar zijn voor zoekmachines?
  • Content: hoe creëer je artikelen, blogs en andere content die gegarandeerd hoog scoren in Google?
  • Autoriteit: hoe zorg je dat Google je website ziet als een autoriteit binnen jouw vakgebied?

 

Data-analyse:

  • Zoekwoordonderzoek: ontdek tot in details welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt in zoekmachines.
  • Website-analyse: hoe komen gebruikers nu op jouw website en waar liggen kansen om te verbeteren?
  • Handige tools: welke programma's zijn handig en welke inzichten halen de experts hier uit?

Na afloop van de training:

 

✓   Begrijp je hoe het algoritme van Google werkt

 

✓   Weet je hoe je de ranking van jouw pagina's in zoekmachines kan verbeteren

 

✓   Weet je hoe je een SEO-vriendelijk artikel schrijft

 

✓   Weet je precies welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt

 

✓   Kan je d.m.v. data-analyse je website optimaliseren

 

✓   Ken je handige tools om een SEO-expert mee te worden

Praktijk coaching

1-op-1 coaching om samen jouw marketing naar een hoger niveau te tillen.

Wanneer waardevol?

Als je meer rendement wilt halen uit jouw marketing-activiteiten.

 

Zij maken gebruik van coaching:

  • Een adviesbureau die online trainingen aanbiedt en een data-gedreven werkwijze wil aanleren om meer leads te genereren.
  • Een webshop waarbij de junior marketeer 1x per maand gecoacht wordt om zich snel te ontwikkelen.
  • Een zzp-er die nieuwe klanten wil aantrekken via haar website en social media.
  • De marketeer van een zorginstelling die wordt begeleidt in SEO en online klanten aantrekken.

Voor welke niveau's?

  • Beginners
  • Semi-gevorderden
  • Gevorderen

Direct resultaat

Wat de coaching uniek maakt is dat we niet alleen kijken naar jouw leerdoelen, maar ook naar de impact op het rendement.

 

We gaan direct aan de slag om betere resultaten te boeken waarbij ik je uitdaag op het niveau passend bij jouw kennis en ervaring.

 

Planning coaching-sessies

Ik adviseer om minimaal 1x per maand een sessie in te plannen om de continuïteit te waarborgen. Deze sessies duren 2 uur.

 

Bonus: hulp op afstand

De ervaring leert dat het prettig is om direct vragen te kunnen stellen tijdens je werkzaamheden. Je kan daarom onbeperkt vragen stellen per e-mail en Whatsapp. Handig hé!

Wat kan je leren in de coaching-sessies?

 

✓   Leer hoe je klanten aantrekt via je online kanalen

 

✓   Leer data-analyse in te zetten om betere resultaten te boeken

 

✓   Zet stappen in marketing-specialismen zoals SEO, lead generation of website-optimalisatie

 

✓   Krijg meer uitdaging en plezier in je werk door actief te werken aan je persoonlijke ontwikkeling

Data-analyse

Verbeter de resultaten van je marketingactiviteiten door middel van data-analyse.

Wanneer waardevol?

  • Als je al bezig bent met online marketing en hier meer uit wilt halen
  • Je de marketingactiviteiten van je organisatie wilt professionaliseren

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige ervaring met online marketing is aanbevolen

Deze training is gericht op het inzetten van data-analyse om websites te optimaliseren en meer rendement te halen uit je marketingactiviteiten.

  

Introductie:

  • Wat zijn de voordelen van data-analyse?
  • Twee analyse-strategieën: analyseren vanuit een vraagstuk óf nieuwe ideeën uit data halen.

 

Analyse website

  • Hoe komen bezoekers nu bij jouw website of social media terecht?
  • Wie zijn deze bezoekers? (regio, leeftijd, geslacht, interesses)
  • Hoe analyseer  je welke kanalen het meeste opleveren?
  • Hoe weet je welke inhoud wel/niet relevant is voor bezoekers?
  • Hoe voorkom je dat websitebezoekers onnodig je website verlaten?

Rendement (= klanten & omzet)

  • Hoeveel rendement haal je uit een kanaal? (social media, blogs, nieuwsbrieven, ...)
  • Hoe zorg je dat bezoekers je formulieren bekijken én invullen?
  • Hoe zorg je dat eerdere bezoekers terugkeren?

Data experimenten

Dit onderdeel gaat over experiment-gedreven marketing, waardoor je snel leert wat wel én niet werkt.

  • Hoe kan je door experiment-gedreven marketing meer klanten binnenhalen?
  • Hoe zet je experimenten op?
  • Hoe omarm je deze werkwijze structureel?

In deze training werken we vooral met de marketingsoftware van Google (gratis), waarin Analytics de voornaamste zal zijn.

Na afloop van de training:

 

✓   Weet je precies hoe je van websitebezoekers klanten maakt

 

✓   Weet je precies hoe jouw doelgroep zich beweegt door jouw online kanalen

 

✓   Weet je hoe je stapsgewijs aanpassingen maakt die leiden tot betere conversies

 

✓   Weet je hoe je een vraagstuk vanuit data kan beantwoorden

 

✓   Weet je hoe je door data-analyse je website kan verbeteren

Website bouwen

Leer hoe je binnen 1 dag een mooie én mobielvriendelijke website bouwt.

Wanneer waardevol?

Voor iedereen die:

  • Eenvoudig een website wil bouwen
  • De huidige website wil verbeteren
  • Geen zin heeft om ingewikkelde code-taal te moeten leren

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige affiniteit met marketing, webdevelopment of vormgeving is aanbevolen

Websites bouwen hoeft niet ingewikkeld te zijn of weken te duren. We hebben allerlei technieken en software getest om websites  te bouwen, wat heeft geleid tot een proces waar je binnen één dag een toffe website mee kan bouwen. Deze kennis en vaardigheden leer je in deze training.

 

Introductie:

Hier gaan we kort in op een aantal vragen voordat je start met bouwen:

  • Hoe bouw je snel en zonder kennis van HTML en CSS een pagina?
  • Hoe werken templates?
  • Waar moet je op letten bij het kiezen van een thema?

1. Ontwerpen

  • We gaan een bestaande website importeren en de stijl naar jouw smaak aanpassen
  • We gaan vanaf de tekentafel een pagina ontwerpen en opbouwen

 

2. Functies toevoegen

  • We gaan in op de werking van plugins: wat zijn de voor- en nadelen?
  • We gaan handige functionaliteiten toevoegen, zoals een formulier, chatfunctie en een pop-up venster.

 

3. WordPress rondleiding

We gaan aan de slag met een aantal basisfunctionaliteiten van WordPress.

  • Headers ontwerpen: hoe maak je een mooie top van je pagina (header)?
  • Blogs maken: hoe plaats je eenvoudig mooie artikelen en (nieuws)berichten?
  • Afbeeldingen en media: hoe upload je nieuwe media naar je website en waar moet je op letten?
  • Widgets: wat zijn widgets en hoe gebruik ik ze?

 

4. SEO-vriendelijke website

  • Hoe wordt je website geïndexeerd door zoekmachines?
  • Hoe bevorder je de ranking van je site in zoekmachines?
  • Hoe customize je de weergave van je site in zoekmachines?

Na afloop van de training:

 

✓   Kan je een WordPress website bouwen

 

✓   Weet je hoe je een website-template gebruikt

 

✓   Kan je nieuwe pagina’s ontwerpen

 

✓   Kan je blogs en artikelen plaatsen

 

✓   Kan je allerlei functionaliteiten toevoegen aan je site

 

✓   Weet je hoe de site hoger in Google kan ranken

Keuze uit verschillende modules

Lead generation

Leer hoe je jouw doelgroep online aantrekt en converteert tot leads en klanten.

Het werven van nieuwe klanten kan veel tijd kosten. Dankzij inbound marketing technieken is het mogelijk om je doelgroep aan te trekken en (geautomatiseerd) tot leads en klanten te converteren. In deze training leer je de strategie en basistechnieken achter dit proces.

 

Wanneer waardevol?

Als je wilt groeien in leads of klanten en dit op een efficiënte manier wilt doen.

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige ervaring met online marketing is aanbevolen

Introductie

Lead generation = een geautomatiseerd salesproces. In dit onderdeel gaan we in op de gedachte achter deze strategie.

  • Acquisitie vs. inbound marketing
  • Hoe trek je klanten aan via inbound marketing?
  • Hoe werkt dit voor zzp-ers of kleine organisaties?

Stap 1: Doelgroep definiëren

Definieer jouw (online) doelgroep via een buyer persona.

  • Hoe zet je een buyer persona in om je doelgroep te bereiken?
  • Maak zelf buyer persona’s voor jouw doelgroep

Stap 2: Customer journey uitwerken

We brengen je huidige customer journey (salesproces) in kaart en kijken naar de potentie om deze te automatiseren.

  • Welke stappen doorloopt jouw (potentiële) klant?
  • Hoe kan je dit proces automatiseren?

Stap 3: Je doelgroep aantrekken

Nadat je weet wat de definitie van jouw doelgroep is kan je starten met het aantrekken van deze groep.

  • Hoe trek je meer relevante bezoekers (=potentiële klanten) aan?
  • Hoe zorg je dat eerdere bezoekers terugkeren?

Stap 4: Bezoekers converteren tot leads en klanten

De doelgroep bekijkt en volgt je kanalen maar je wilt weten wie dit zijn én dat ze klant worden.

  • Hoe zorg je dat websitebezoekers leads worden?
  • Hoe zorg je dat leads betalende klanten worden?
  • Hoe maak je van LinkedIn contacten nieuwe leads? (geautomatiseerd)

Na afloop van de training:

 

✓   Weet je hoe je een proces voor lead generation inricht

 

✓   Weet je hoe de stappen uit je salesproces kan automatiseren

 

✓   Weet je hoe je jouw doelgroep efficiënt kan aantrekken

 

✓   Kan je jouw doelgroep converteren tot leads en klanten

SEO

Rank hoger in Google en krijg meer bezoekers dankzij een SEO-vriendelijke website.

Wanneer waardevol?

Als je jouw doelgroep beter wilt bereiken en meer bezoekers op je website wilt.

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners
  • Semi-gevorderden

Introductie:

Hoe werkt het algoritme van Google? Leer welke factoren de ranking in zoekmachines bepalen en hoe je dit kan beïnvloeden.

 

Basis van SEO:

We gaan in op de 3 hoofdonderdelen van SEO:

  • Structuur: hoe moet je je pagina's technisch opbouwen zodat ze makkelijk scanbaar zijn voor zoekmachines?
  • Content: hoe creëer je artikelen, blogs en andere content die gegarandeerd hoog scoren in Google?
  • Autoriteit: hoe zorg je dat Google je website ziet als een autoriteit binnen jouw vakgebied?

 

Data-analyse:

  • Zoekwoordonderzoek: ontdek tot in details welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt in zoekmachines.
  • Website-analyse: hoe komen gebruikers nu op jouw website en waar liggen kansen om te verbeteren?
  • Handige tools: welke programma's zijn handig en welke inzichten halen de experts hier uit?

Na afloop van de training:

 

✓   Begrijp je hoe het algoritme van Google werkt

 

✓   Weet je hoe je de ranking van jouw pagina's in zoekmachines kan verbeteren

 

✓   Weet je hoe je een SEO-vriendelijk artikel schrijft

 

✓   Weet je precies welke zoektermen jouw doelgroep gebruikt

 

✓   Kan je d.m.v. data-analyse je website optimaliseren

 

✓   Ken je handige tools om een SEO-expert mee te worden

Praktijk coaching

1-op-1 coaching om samen jouw marketing naar een hoger niveau te tillen.

Wanneer waardevol?

Als je meer rendement wilt halen uit jouw marketing-activiteiten.

 

Zij maken gebruik van coaching:

  • Een adviesbureau die online trainingen aanbiedt en een data-gedreven werkwijze wil aanleren om meer leads te genereren.
  • Een webshop waarbij de junior marketeer 1x per maand gecoacht wordt om zich snel te ontwikkelen.
  • Een zzp-er die nieuwe klanten wil aantrekken via haar website en social media.
  • De marketeer van een zorginstelling die wordt begeleidt in SEO en online klanten aantrekken.

Voor welke niveau's?

  • Beginners
  • Semi-gevorderden
  • Gevorderen

Direct resultaat

Wat de coaching uniek maakt is dat we niet alleen kijken naar jouw leerdoelen, maar ook naar de impact op het rendement.

 

We gaan direct aan de slag om betere resultaten te boeken waarbij ik je uitdaag op het niveau passend bij jouw kennis en ervaring.

 

Planning coaching-sessies

Ik adviseer om minimaal 1x per maand een sessie in te plannen om de continuïteit te waarborgen. Deze sessies duren 2 uur.

 

Bonus: hulp op afstand

De ervaring leert dat het prettig is om direct vragen te kunnen stellen tijdens je werkzaamheden. Je kan daarom onbeperkt vragen stellen per e-mail en Whatsapp. Handig hé!

Wat kan je leren in de coaching-sessies?

 

✓   Leer hoe je klanten aantrekt via je online kanalen

 

✓   Leer data-analyse in te zetten om betere resultaten te boeken

 

✓   Zet stappen in marketing-specialismen zoals SEO, lead generation of website-optimalisatie

 

✓   Krijg meer uitdaging en plezier in je werk door actief te werken aan je persoonlijke ontwikkeling

Data-analyse

Verbeter de resultaten van je marketingactiviteiten door middel van data-analyse.

Wanneer waardevol?

  • Als je al bezig bent met online marketing en hier meer uit wilt halen
  • Je de marketingactiviteiten van je organisatie wilt professionaliseren

 

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige ervaring met online marketing is aanbevolen

Deze training is gericht op het inzetten van data-analyse om websites te optimaliseren en meer rendement te halen uit je marketingactiviteiten.

  

Introductie:

  • Wat zijn de voordelen van data-analyse?
  • Twee analyse-strategieën: analyseren vanuit een vraagstuk óf nieuwe ideeën uit data halen.

 

Analyse website

  • Hoe komen bezoekers nu bij jouw website of social media terecht?
  • Wie zijn deze bezoekers? (regio, leeftijd, geslacht, interesses)
  • Hoe analyseer  je welke kanalen het meeste opleveren?
  • Hoe weet je welke inhoud wel/niet relevant is voor bezoekers?
  • Hoe voorkom je dat websitebezoekers onnodig je website verlaten?

Rendement (= klanten & omzet)

  • Hoeveel rendement haal je uit een kanaal? (social media, blogs, nieuwsbrieven, ...)
  • Hoe zorg je dat bezoekers je formulieren bekijken én invullen?
  • Hoe zorg je dat eerdere bezoekers terugkeren?

Data experimenten

Dit onderdeel gaat over experiment-gedreven marketing, waardoor je snel leert wat wel én niet werkt.

  • Hoe kan je door experiment-gedreven marketing meer klanten binnenhalen?
  • Hoe zet je experimenten op?
  • Hoe omarm je deze werkwijze structureel?

In deze training werken we vooral met de marketingsoftware van Google (gratis), waarin Analytics de voornaamste zal zijn.

Na afloop van de training:

 

✓   Weet je precies hoe je van websitebezoekers klanten maakt

 

✓   Weet je precies hoe jouw doelgroep zich beweegt door jouw online kanalen

 

✓   Weet je hoe je stapsgewijs aanpassingen maakt die leiden tot betere conversies

 

✓   Weet je hoe je een vraagstuk vanuit data kan beantwoorden

 

✓   Weet je hoe je door data-analyse je website kan verbeteren

Website bouwen

Leer hoe je binnen 1 dag een mooie én mobielvriendelijke website bouwt.

Wanneer waardevol?

Voor iedereen die:

  • Eenvoudig een website wil bouwen
  • De huidige website wil verbeteren
  • Geen zin heeft om ingewikkelde code-taal te moeten leren

Voor welke niveau's?

  • Beginners*
  • Semi-gevorderden

*enige affiniteit met marketing, webdevelopment of vormgeving is aanbevolen

Websites bouwen hoeft niet ingewikkeld te zijn of weken te duren. We hebben allerlei technieken en software getest om websites  te bouwen, wat heeft geleid tot een proces waar je binnen één dag een toffe website mee kan bouwen. Deze kennis en vaardigheden leer je in deze training.

 

Introductie:

Hier gaan we kort in op een aantal vragen voordat je start met bouwen:

  • Hoe bouw je snel en zonder kennis van HTML en CSS een pagina?
  • Hoe werken templates?
  • Waar moet je op letten bij het kiezen van een thema?

1. Ontwerpen

  • We gaan een bestaande website importeren en de stijl naar jouw smaak aanpassen
  • We gaan vanaf de tekentafel een pagina ontwerpen en opbouwen

 

2. Functies toevoegen

  • We gaan in op de werking van plugins: wat zijn de voor- en nadelen?
  • We gaan handige functionaliteiten toevoegen, zoals een formulier, chatfunctie en een pop-up venster.

 

3. WordPress rondleiding

We gaan aan de slag met een aantal basisfunctionaliteiten van WordPress.

  • Headers ontwerpen: hoe maak je een mooie top van je pagina (header)?
  • Blogs maken: hoe plaats je eenvoudig mooie artikelen en (nieuws)berichten?
  • Afbeeldingen en media: hoe upload je nieuwe media naar je website en waar moet je op letten?
  • Widgets: wat zijn widgets en hoe gebruik ik ze?

 

4. SEO-vriendelijke website

  • Hoe wordt je website geïndexeerd door zoekmachines?
  • Hoe bevorder je de ranking van je site in zoekmachines?
  • Hoe customize je de weergave van je site in zoekmachines?

Na afloop van de training:

 

✓   Kan je een WordPress website bouwen

 

✓   Weet je hoe je een website-template gebruikt

 

✓   Kan je nieuwe pagina’s ontwerpen

 

✓   Kan je blogs en artikelen plaatsen

 

✓   Kan je allerlei functionaliteiten toevoegen aan je site

 

✓   Weet je hoe de site hoger in Google kan ranken

Dit kun je verwachten:

  • Super praktisch

    Wij vinden dat een marketing training altijd praktisch moet zijn. Je gaat daarom tijdens de training al direct de vaardigheden toepassen op jouw organisatie.

  • Met een glimlach

    Wij vinden marketing gaaf en dit stralen we ook uit. We leren je waardevolle vaardigheden middels interactieve oefeningen. Altijd met een glimlach.

  • Direct resultaat

    Onze trainingen zijn gericht op het toepassen in de praktijk. Daardoor kan je binnen een paar weken al resultaat te zien. Indien nodig bieden we coaching aan om je te begeleiden.

  • Tevredenheids-garantie

    Wij willen mensen vooruit helpen, daarvoor geven we de trainingen. Is dit naar jouw inzien niet gelukt? Dan krijg je het volledige bedrag terug.

Over de trainers

Jorian Damen

Jorian is oprichter van Growth Minded en geeft sinds 2017 training in marketing. Hij verzorgt in-house trainingen, workshops en geeft college op scholen. Daarnaast adviseert hij ondernemers en blogt hij voor een aantal platformen.

Stel je vraag!

Heb je tijdens het lezen een vraag? Stel hem direct aan Jorian via de Whatsapp-chat!

Jorian Damen

Jorian is oprichter van Growth Minded en geeft sinds 2017 training in marketing. Hij verzorgt in-house trainingen, workshops en geeft college op scholen. Daarnaast adviseert hij ondernemers en blogt hij voor een aantal platformen.

Gastsprekers

Afhankelijk van de modules worden verschillende specialisten gevraagd om hun ervaringen te delen of (een deel van) de training te verzorgen.

Eerder gezien bij:

Zij gingen je voor:

MM fysio testimonial_2
“Dankzij Jorian’s training is onze marketeer in staat om de marketingactiviteiten nog beter uit te voeren. In korte tijd is het aantal websitebezoekers verdubbeld en hebben we een toename in online aanmeldingen. Daarnaast heeft Jorian voor ons een ijzersterke marketingstrategie ontwikkeld.”

Joris Botman, Mede-eigenaar, MM FYSIO

Damir Wijdenes

“Ik heb Jorian benaderd omdat ik onze marketing wilde professionaliseren. Hij leerde ons in 3 trainingsdagen een AdWords campagne opzetten, Facebook en Instagram advertenties maken, SEO-vriendelijk artikel opstellen én inzicht te krijgen in het online gedrag van onze doelgroep dankzij data-analyses. Kan iedereen de trainingen aanraden!”

Damir Wijdenes, Mede-oprichter, Movement Club 033

Casa de verano_testimonial

“Jorian gaf ons veel nieuwe inzichten over onze doelgroep en heeft ons geleerd om data te analyseren. Op basis hiervan hebben we de website aangepast. Deze was visueel mooi, maar leverde weinig op. Dankzij Jorian krijgen we nu steeds meer directe boekingen via de site!”

Florian & Alexandra, Hostel-eigenaren, Casa de Verano

Aanbod & prijzen

Volg een workshop

Op aanvraag
  • Kies een module
  • Veel persoonlijke aandacht
  • Interactieve oefeningen
  • Training van een dagdeel
  • Inclusief online opdrachten

In-company training

495,- / dagdeel
  • Kies één of meerdere modules
  • Voor jou én je collega's
  • Altijd een training op maat
  • Interactieve oefeningen
  • Inclusief online opdrachten

Vragen?

Of stel je vraag direct aan Jorian via Whatsapp!

Stel je vraag!

Heb je tijdens het lezen een vraag? Stel hem direct aan Jorian via de Whatsapp-chat!

Volg een training in:

Data-analyse, Facebook Ads, SEO (Google), Google Ads, Blogs schrijven, Personal branding