Goed dat je een website hebt!
Maar hoe krijg je meer bezoekers? Lees hier het antwoord.
Praktijkvoorbeeld
Een Praktijkvoorbeeld
Een eco-hotel gericht op buitenlandse toeristen kreeg vrijwel al haar boekingen via Booking.com. Zonde, want de consument betaalt 15% marge aan dit platform. De eigenaar ontvangt daarom liever directe boekingen. Maar hoe krijg je dit voor elkaar?


Meer bereik zónder advertentiebudget
Veel consumenten boeken via boekingsites omdat ze gebruiksvriendelijk zijn én hoog in Google ranken. Om te concurreren met deze ‘grote’ websites heb je een advertentie-budget van duizenden euro’s nodig óf je moet creatief zijn. We zijn gestart met een zoekterm-analyse. Hieruit bleek dat veel toeristen op zoek zijn naar activiteiten in de buurt van de nabijgelegen grote stad. We hebben daarom de 15 meestgebruikte zoektermen + de stadsnaam verwerkt in de content van de website en de juiste analyse-tools geïnstalleerd om de voortgang te meten.
Websitebezoek direct verdubbelt!
Na een maand tijd hebben we de resultaten bekeken en wat bleek? Het aantal wekelijkse websitebezoekers was gestegen van 125 naar ruim 250! Uit de analyse bleek dat inderdaad dat de koppeling met de stad zorgde voor veel extra verkeer. Benieuwd hoeveel tijd het kostte om de analyses en aanpassingen te realiseren? Opgeteld, slechts één dag tijd!
Resultaat
MEER BEZOEKERS
NIEUWE RELEVANTE ZOEKTERMEN
VOOR REALISATIE RESULTAAT

Stel je vraag! 

Heb je tijdens het lezen een vraag?
Stel hem direct aan Jorian via de Whatsapp-chat!


Heb je tijdens het lezen een vraag?
Stel hem direct aan Jorian via de Whatsapp-button!
Meer bezoekers voor jouw website?
Geef jouw websitebezoek een boost en start nu met een gratis 30 minuten online adviesgesprek!
Leads Genereren & Automation
Meer klanten binnenhalen via je website? Krijg dagelijks leads binnen zonder zelf iets te hoeven doen. Beter resultaat, in minder tijd!
Over Growth Minded
Benieuwd naar de visie van Growth Minded of wie nou eigenlijk Jorian is? Lees een korte introductie!
Online Marketing Training
Liever zelf expert worden? Volg een training in Google Adwords, SEO, Facebook Ads of data-analyse! Bekijk hier de mogelijkheden.